25/09/2022 | INVEST

Tallers de MEDNIGHT GTS Verd (VERD)

Les visites guiades al Jardí dels Sentits eixiran de la parada de MEDNIGHT GTS Verd, on es gestionarà la inscripció. Es desenvoluparan 4 visites, en torns de mitja hora cadascun, a les 17 h, 17.45 h, 18.30 h i 19.15 h.

Un món davall la lupa. Equip hort escolar UJI

Els científics, per tal de conèixer el món que els envolta, necessiten observar-lo. De vegades, per poder fer-ho, han d’utilitzar instruments com poden ser les lupes. T’imagines com són els fongs, el polen de les flors o les venes de les ales d’un insecte? Vine a descobrir-ho!

Un joc amb 5 sentits. Equip hort escolar UJI

Els òrgans dels sentits ens permeten veure, escoltar, olorar, assaborir i tindre la sensibilitat tàctil. Formen part de la nostra funció de relació, és a dir, ens permeten captar informació del nostre voltant, estímuls, per generar les respostes adients. El medi que ens envolta ens envia estímuls constantment. Mitjançant una gimcana pel Jardí dels Sentits anem a aguditzar cadascun dels nostres sentits. T’apuntes?

Ajuda'ns a tindre més plantes. Equip hort escolar UJI i Taller de Jardineria de Cáritas del Barri S. Llorenç

Les plantes es reprodueixen sexualment però també poden reproduir-se de manera asexual, és a dir, a partir d’una part d’ella es pot formar una nova planta. A l’hort ecodidàctic vos ensenyarem com reproduir plantes mitjançant esqueixos. Vine i emporta’t la teua!