UJI

20/12/2016 | SCP
Setembre
Recurs d'imatge biomedicina_sexe index
Un estudi de la Facultat de Ciències de la Salut argumenta que les diferències de gènere són fonamentals per a estudiar i tractar malalties, entre les quals hi ha les addiccions. Les dones presenten més vulnerabilitat a les drogues.
Recurs d'imatge imatgesocialnature index
Aconseguir una bona reputació promou en gran mesura la cooperació de les persones, segons una investigació de l’UJI
Recurs d'imatge aquifers index
Un equip d’investigadors de la Universitat Jaume I (UJI) ha descrit la formació, l’evolució i la geometria d’una migració ascendent d’aigua salina d’origen marí
Recurs d'imatge llet-salut index
Investigadors de l'UJI han participat en un estudi internacional en què s'ha demostrat que la ingesta de llet i els seus derivats no s'associa amb un increment del risc cardiovascular en poblacions mediterrànies i americanes.
Recurs d'imatge naukas index
Dos professors de la Universitat Jaume I han participat en el certamen Naukas 2016 de divulgació científica celebrat aquest cap de setmana a Bilbao.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions