UJI

ENCOM - Engagement and Communication


Coordinació:
 Carlos Fanjul Peyró

Dep. de Ciències de la Comunicació

Nombre de doctors: 12

Pàgina web

El grup ENCOM investiga sobre la comunicació, persuasiva i corporativa, buscant contribuir a la generació i transferència de coneixement sobre la comunicació como a actiu estratègic generador de valor per a les organitzacions, territoris i societat en general. Els seus membres han publicat nombrosos articles que aborden, estudien i analitzen diferents qüestions i perspectives al respecte, centrant-se en com el canvi de paradigma propiciat per la irrupció digital ha revolucionat i canviat la forma de comunicar i com s’estan adaptant a estos cavis tant els anunciants com els professionals de la comunicació i el propi sector. Davall el paraigua d’ENCOM es va desenvolupar el projecte d’investigació “El negoci publicitari en la societat digital: estructura d’agència, perfils professionals i noves tendències creatives” que va facilitar la investigació d’estos aspectes dins del context Comunitat Valenciana i que va culminar amb la celebració del Congrés COMLOC “El negoci publicitari en la societat actual” i la publicació d’un llibre amb el mateix títol que arreplegava les principals conclusions i resultats de les investigacions desenrotllades. Actualment, el grup compta amb un altre projecte d’investigació “Medició de la reputació corporativa de Creu Roja Espanyola: creació d’un model per al tercer sector” amb el objectiu principal de realitzar un diagnòstic de la comunicació i reputació corporativa en el Tercer Sector per a, posteriorment, proposar un model de medició de la reputació aplicable a les ONG.