Per a iniciar una sessió de videoconferència s'ha de seguir les següents instruccions:
1. Iniciar l'ordinador pressionant el botó d'encesa de la unitat central de processament (CPU).
2. Per a activar la pantalla pressionar el botó d'encesa del comandament a distància.
3. Una vegada que estiguen activats l'ordinador i la pantalla, el sistema ens mostrarà la pàgina d'autenticació del portal captiu UJI.
4. Introduïm l'usuari (sense '@uji.es') i la clau d'accés que ens han proporcionat a la Universitat Jaume I.
5. Si l'autenticació es completa amb èxit, es donarà accés al ordinador i a Internet.
Observacions:
. Cal tancar la sessió amb el compte d'usuari, apagar l'ordinador i la pantalla.
. En el cas que no funcione cap dels dispositius de la sala s'ha d'informar el personal del mostrador de préstec.
. És possible gravar les videoconferències amb el sistema operatiu Windows de l'ordinador. Recomanem les indicacions de la página web: Què heu de tenir en compte per realitzar i gravar una classe per videoconferència?
Per qualsevol consulta o incidència contacteu amb nosaltres mitjançant l’adreça electrònica: biblioteca@uji.es