Coneixeu l'Arxiu
L'Arxiu General és responsable de dissenyar i desenvolupar el sistema de gestió documental de la Universitat, amb la finalitat de gestionar de forma eficaç la documentació actual, electrònica i en suport paper, com a evidència del desenvolupament de les seues funcions. Al mateix temps, aquest sistema serveix per a crear, conservar i posar a l’abast dels futurs investigadors la memòria col·lectiva de la institució. Els serveis, per tant, van dirigits als membres de la comunitat universitària, personal d'administració i serveis, principalment, i als investigadors.
Més informació sobre les nostres funcions al Reglament de l’Arxiu General.
El Portal d'Arxiu UJI dóna accés al catàleg en línia amb informació descriptiva dels diferents fons documentals que es gestionen des de l'Arxiu. La informació sobre fons, procediments de sol·licitud i instruccions de consulta del catàleg es troba en aquesta pàgina web.
Localització, horari i contacte
La sala de consulta està situada a la cinquena planta, a la secció Arxiu i Col·leccions Especials
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h
Telèfon: 964 728 758 e-mail: arxiu@uji.es Més informació: Directori.
Serveis de l'Arxiu
Arxiu General de la Universitat Jaume I
Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Telèfon: 964 728 758 Mail: arxiu@uji.es
Identificador: ES. 12040. AUJI Forma autoritzada del nom: ARCHIVO GENERAL DE LA UNIVERSITAT JAUME I