21/02/2024 | Càtedra INCREA

Recurs d'imatge meeting-hour-fue index

Meeting Hour FUE-UJI

Facilitar un espai en el qual les empreses i entitats del Patronat es coneguen millor entre elles va ser el principal objectiu pel qual la Fundació Universitat Jaume I- Empresa va posar en marxa en 2023 les trobades Meeting Hour FUE-UJI.

Dos equips nous 24 dosequiposnuevos24 index

El programa UJIlab innovació de la Universitat Jaume I suma dos equips nous i aconsegueix un rècord de participació en la seua tercera edició

El programa UJILab innovació de la Universitat Jaume I ha assolit un rècord de participació d’equips en la seua tercera edició i suma el total de sis grups multidisciplinaris. El curs acadèmic passat, hi havia quatre equips: UJI Motorsport, UJI Electric Racing Team, UJI Hand i UJI Robotics Team. Ara, sh'hi han afegit els equips UJI HackCS i UJI Cedrimun.

Recurs d'imatge com-noticies-2024-2-2q-presentacio-premis-talent-emprenedor index

Premis Talent Emprenedor

Aquesta tercera convocatòria estableix tres categories de premis: acceleració empresarial UJI-Ajuntament de Castelló; talent estudiantil amb vocació emprenedora, i idees disruptives vinculades als reptes de futur en àmbits estratègics per a la ciutat.

UJILab 2024 reunió UJILabInnovacioreuniocoordinacio2024 index

UJILab Innovació arranca amb una reunió de coordinació amb els equips de l’edició 2024

David Cabedo i María Luisa Flors’han reunit amb els equips participants de la tercera edició del programa UJILab Innovació per explicar-los les principals directrius de la convocatòria d’aquest any.

Reconeixement 2023 crue ReconeixementCRUE2023 index

Sciencepreneurship formarà part de l’Observatori d'Experiències d’Emprenedoria Universitària CURE/MetaRed X

La Crue Universidades Españolas ha atorgat un reconeixement al programa Sciencepreneurship: Creating Impact with your Research, una serie de workshops dirigits a crear un impacte social derivat de la seua investigació.

Recurs d'imatge presentacio-ujilab-innovacio index

UJILab Innovació

En la convocatòria de 2023 han participat més de 100 estudiants de 15 titulacions diferents de l'UJI.

Recurs d'imatge UJI-electric-racing-team index

UJI Electric Racing Team

El projecte, que forma part del programa UJILab Innovació, consisteix a aplicar els coneixements adquirits durant els estudis universitaris en un projecte industrial real, mitjançant el disseny, desenvolupament i fabricació des de zero d'un prototip de motocicleta elèctrica de competició.

Recurs d'imatge presentacio-uji-motorsport index

UJI Motorsport

En la presentació, s'han exposat els avanços innovadors i les millores del monoplaça UFS05 i també s'ha fet un repàs de la història i assoliments de l'equip durant la seua trajectòria.

index.jpg ConcursInteruniversitariAulaEmprende3i index

Èxit Innovador en la Segona Edició del Concurs Interuniversitari Aula Emprende 3i a la Comunitat Valenciana

La segona edició del concurs interuniversitari Aula Emprende 3i, es va realitzar a la Universitat de València , a l’Edifici d’ Instituts d’Investigació del Campus de Tarongers, del 12 al 14 de juliol del 2023.

Recurs d'imatge com-noticies-2023-9-2q-inauguracio-programa-5ucv-gennera index

5UCV Gennera Challenge

A través d'aquest programa, impulsat en l'UJI des de la Càtedra Increa d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge, les empreses defineixen una sèrie de reptes estratègics que són resolts per l'estudiantat de grau, màster i doctorat de la universitat.

Recurs d'imatge com-noticies-2023-9-2q-espaitec-Ujistartup index

UJIStartup

En aquesta edició, UJIStartup incorpora continguts formatius nous i reforça el procés de mentorització impartida per professionals.

index.jpg noticiagennerainteruniversitario index

L'UJI puja al podi en el concurs 5UCV Gennera Interuniversitari

Dos titulats en Disseny i Desenvolupament de Videojocs van formar part de l'equip guanyador del repte plantejat sobre mobilitat urbana sostenible