UJI

Última modificació: 18/02/2019 | Font: Càtedra INCREA

• La fundació Low Carbon Economy ha obert les inscripcions al curs 'Ocupabilitat i Energies Renovables'

La Fundació Low Carbon Economy ha llançat un nou curs anomenat ‘Ocupabilitat i Energies Renovables’ per a persones que estiguen a l'atur a les zones rurals. És totalment gratuït i busca potenciar una economia verda dotant als participants de competències específiques i concretes sobre energies renovables aplicades al medi rural.

• UJI Emprèn OnSocial

Les iniciatives premiades tenen com a objectiu normalitzar les donacions d'aliments i preservar els boscos.

• Escola per a Emprendre

La Universitat Jaume I ha acollit la clausura de la segona edició de l'Escola per a Emprendre que realitza la Càtedra INCREA en col·laboració amb Castelló CREA Emprenedoria, un projecte de l'Ajuntament de Castelló.

• Clausura del programa E2: Empresari x Emprenedor

Els ecuadrados han donat per finalitzada aquesta gran experiència i han triat entre els equips quin es el projecte guanyador

• Ajuntaments per l’Emprenedoria

La Universitat Jaume I ha acollit la primera jornada d'Ajuntaments per l’Emprenedoria, organitzada per la Regidoria d'Impuls Econòmic de l'Ajuntament de Castelló en col·laboració amb la Càtedra INCREA de l’UJI.

• Càtedra INCREA

La Universitat Jaume I, a través de la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge, participa en el projecte europeu CRE8®, un projecte Erasmus+ liderat per la Karlstad University (Suècia) i en el qual participen la Universitat Jaume I (Espanya), la Universitat Lucian Blaga de Sibiu (Romania) i la Inland University de Noruega.