UJI

Última modificació: 18/02/2019 | Font: Càtedra INCREA

• Trep Camp

L'estudiant de la Universitat Jaume I Maria E. Zapata ha arribat a la final del programa Trep Camp amb la seua proposta de negoci Ku’mi, un projecte sostenible basat en tecnologia capdavantera de reciclatge i liderat per un equip internacional i interdisciplinari.

• Programa UJI Emprèn OnSocial

Els vicerectorats d’Estudiantat i Compromís Social i d’Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I presenten la tercera edició del programa d'«UJI Emprèn OnSocial», una iniciativa institucional que té com a objectiu promoure l'emprenedoria social, mediambiental i tecnològica entre la comunitat universitària.

• Programa Explorer

L'equip Printeria, format per Roger Monfort Llorens, Carlos Andreu Vilaroig i Adrián Requena Gutiérrez, ha desenvolupat un dispositiu compacte de bioenginyeria de baix cost amb el qual qualsevol usuari és capaç de dissenyar i modificar l'ADN dels bacteris, dotant-los de noves característiques i funcionalitats.

• Experiència transformadora per als Explorers de la mà de Bibiana Villa

La comunicadora, coach, investigadora i empresària Bibiana Villa va aterrar a la Càtedra INCREA el passat dia 5 de juny motivant als nostres participants a crear un discurs adaptat a les seues idees de negoci i empoderant-los a través del llenguatge.

• Els Explorers de l'UJI validen la seua idea de negoci amb Andreu Blesa

En la segona sessió de Roadshow els nostres Explorers han pogut gaudir de formació sobre validació de la idea de negoci de la mà d'Andreu Blesa.