UJI

Innovació

Última modificació: 18/07/2019 | Font: INVEST

La Universitat Jaume I desenvolupa diferents iniciatives dirigides a fomentar l'emprenedoria així com la transferència del coneixement cap als sectors productius i, en general, cap a la societat. D'aquesta manera es pretén potenciar el nivell de l'R+D i la innovació tecnològica d'empreses i d'institucions, afavorint la col·laboració amb el personal investigador de la Universitat. En aquest context, la Universitat Jaume I disposa de diferents instruments que duen a terme diferents parts del procés de transferència de coneixement i tecnologia.

Contacteu amb al personal de l'OCIT que gestiona la innovació i la transferència (ocit@uji.es) per a ampliar la informació o plantejar una demanda concreta. El personal us ajudarà a identificar l'instrument més adequat per a la vostra necessitat, com ara la contractació de prestació de serveis d'R+D, l'accés a infraestructures científiques, l'assessorament tècnic, econòmic, comercial o jurídic, la realització d'informes, anàlisi, dictàmens o la formació de recursos humans, entre altres.

• ESPAITEC

El Parc Científic, Tecnològic i Empresarial en el que desenvolupen la seua activitat diferents empreses innovadores connectades amb la Universitat Jaume I

• Innova·UJI

Portal de l'oferta tecnològica i de les solucions innovadores desenvolupades pel personal investigador de la Universitat Jaume I

• Serveis d'I+D i assessorament científic

Accés als serveis que proporciona el personal investigador de la Universitat Jaume I en investigació i desenvolupament, suport tecnològic, assessorament tècnic, econòmic, comercial i jurídic, anàlisis, dictámenes, informes, formació de recursos humans...

• UJI Emprèn OnSocial

• Cartera de patents

En aquesta pàgina podrà consultar les patents sol·licitades per la Universitat Jaume I individualment o amb altres institucions públiques, universitats i empreses. Consulteu amb l'OCIT per a més informació.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència