a Universitat Jaume I presentarà en roda de premsa els avanços del projecte europeu Guardians realitzant una demostració pràctica

12/05/2015 | SCP

La Universitat Jaume I farà públics divendres 13 de juny de 2008 a les 11.30 hores a la Sala de Premsa de l’Edifici de Rectorat els avanços del projecte Guardians. En la presentació participaran Rosa Llusar, vicerectora d’Investigació; Joaquín Torres, tinent d’alcalde de l’Àrea de Seguretat Pública de l’Ajuntament de Castelló de la Plana; Jacques Penders, coordinador general del projecte Guardians i investigador de la Universidad de Sheffield Hallam; i Enric Cervera, coordinador de l’equip del projecte a l’UJI.

En finalitzar la roda de premsa i aprofitant la reunió del consorci científic que participa en el projecte europeu, els investigadors posaran a prova els avanços experimentats fins ara en el disseny dels robots que serviran per auxiliar els bombers en les tasques més perilloses. La demostració pràctica es realitzarà a les instal·lacions que el projecte utilitza a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i comptarà amb la participació de personal del Consorci de Bombers de Castelló.