Proposta en educació mediàtica

03/11/2023 | SCP

Un centenar de catedràtics i professors de 33 universitats espanyoles ha fet públic un manifest en el qual es reivindica una major formació en matèria de comunicació per als futurs mestres. El manifest, titulat «La educomunicación en España: un reto urgente para la sociedad digital», ha sigut promogut pel catedràtic d'Educació de la Universitat de Huelva Ignacio Aguaded i pel catedràtic de Comunicació Audiovisual de la Universitat Jaume I de Castelló Javier Marzal, i pot llegir-se íntegre des de la pàgina web https://www.edu-comunicacion.es.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Jaime Soriano Ferri, Jaime Vázquez García, Raúl Calvo Barrionuevo, Inés Tundidor Ortega, Alvar Sánchez Llorens i Marta Roig Sánchez dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Aquest vídeo s’ha realitzat durant la pandèmia de la COVID-19.

Labcom-Ciència UJI 2020-2021