Vocabulari científic: alexitímia

02/09/2021 | SCP

Definició i descripció de la alexitímia, la incapacitat per a identificar les pròpies emocions i, en conseqüència, per a expressar el que se sent.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI: Marco Pio Russano, Lara Sebastià Mancisidor, Julio Vallés Esteve, Sara Savà, Mariola Sánchez Silvestre i Jaime Sánchez-Rubio Ruiz dins del projecte LabCom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

El vídeo està inclòs en la categoria «Vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

LabCom-Ciència UJI 2019-2020