Els investigadors Miguel Ángel Moliner, Diego Monferrer i Rosa Rodríguez del Grup IMK-Innovació en Màrqueting expliquen la investigació que realitzen per aplicar noves maneres de mesurar la satisfacció en el turisme.
Els investigadors Miguel Ángel Moliner, Diego Monferrer i Rosa Rodríguez del Grup IMK-Innovació en Màrqueting expliquen la investigació que realitzen per aplicar noves maneres de mesurar la satisfacció en el turisme, la metodologia que s’aplica o la importància de les xarxes socials a l’hora de triar una destinació turística.
Vídeo produït per l’alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Alejandro Bermúdez, Andrea Ródenas, Laura Larrea, María Vivas i Sandra Sánchez dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.
Labcom-Ciència UJI 2018-2019