Influència de l’activitat física sobre la salut en l’adolescència

21/12/2018 | SCP

Aquest vídeo tracta sobre l’efecte de l’activitat física en l’adolescència. El projecte està conduït per investigadors com Diego Moliner Urdiales i Daniel Segura.

Aquest vídeo tracta sobre l’efecte de l’activitat física en l’adolescència. Pel que fa als aspectes científics, es tracten qüestions tan importants i particulars com la salut cardiovascular i la capacitat cognitiva en adolescents. Aquest projecte està conduït per investigadors com Diego Moliner Urdiales i Daniel Segura.

Vídeo produït per l’alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Esteban Beltrán Agost, Maria Colino Edo, Ana Lafuente Albarrán, Alba Lluesma Benet i Ruth Ortiz Museros, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Labcom-Ciència UJI 2017-2018.