¿Qui pot fer ús del LABGEST?
Alumnat
Professorat
- Aprovar, editar o rebutjar peticions d'alumnes
- Fer reserves per activitats docents o investigadores
Tècnics
- Executar les sol·licituds aprovades
- Comprovar les devolucions de materials
- Fer la gestió integral d'equipaments i espais
¿Com es fan els préstecs i les reserves?
- Els alumnes podran accedir al LABGEST per a sol·licitar el préstec de material i/o reserves d'espais per les pràctiques de les assignatures corresponents i projectes audiovisuals lliures tutoritzats (sense ànim de lucre).
- Mitjançant el seu nom d'usuari i contrasenya de la UJI, podran sol·licitar material directament als professors de les seues assignatures i tutors dels seus projectes lliures. Una vegada l'alumne haja cursat la petició, el professor autoritzarà el préstec i generarà una reserva de material concret que l'alumnat necessite per a realitzar les tasques corresponents.
- Els alumnes es comprometen a tractar adequadament els materials, a reintegrar-los en bones condicions d'ús i a responsabilitzar-se de la integritat dels equips.
- El professorat podrà accedir a l'eina per a gestionar el préstec de materials per als seus alumnes i les reserves d'espais. El professor/a, una vegada comprovada la pertinença de la petició dels alumnes i la disponibilitat dels materials que li confirma el sistema, procedirà a concretar el préstec amb els equips específics que crea convenient per a realitzar la pràctica docent.
- Tant per a gestionar les assignatures com altres activitats docents o investigadores, el PDI haurà de reservar els espais disponibles i materials d'acord amb el calendari d'activitats i reserves que disposa el sistema. També podrà consultar la disponibilitat de recursos (material o espais) i comunicar les incidències detectades, tant en els equips com en les instal·lacions del laboratori.
- Els alumnes hauran d'esperar que el seu préstec estiga autoritzat pel professor i, a continuació, retirar el material al Despatx de Préstec del Laboratori. Els materials només es poden retirar amb la presència de la persona que figura com a "alumne/a responsable" en la casella del préstec i que, a més, s'ha d'identificar amb el carnet de la UJI, tant en el moment de la retirada com en el de la devolució del material.
- El personal tècnic del LABCOM, comprovada la disponibilitat de material en temps real i la identitat de l'alumne responsable, afegirà algun element, si és necessari, i executarà el préstec dels equips corresponents.
- Finalment, quan l'alumnat torne el material prestat, el tècnic corresponent gestionarà les devolucions, comprovarà l'estat dels elements del préstec i tancarà definitivament la petició.
Contacte per a incidències
Si voleu anul·lar un préstec o no podeu complir el termini de devolució per causa justificada, mèdica o laboral, heu d'informar el més aviat possible al despatx de préstecs (964 729 940) o Juan Plasencia, coordinador del LABCOM, a través del correu plasenci@uji.es