Actualitat

SCP

Lliga de Debat Universitària 2024

L’equip de la Universitat de les Illes Balears ha resultat subcampió i Adelina Elena Ghetau, membre d’aquest equip, ha estat escollida millor oradora de la competició.

International Entrepreneurship Lab

Del 23 al 26 d'abril de 2024, estudiants de màster i doctorat i investigadors de l'UJI i de la Universitat de Potsdam (Alemanya) s'han reunit per a desenvolupar idees emprenedores vinculades a la seua investigació.

Investigació i divulgació en salut

L’alumnat de grau, postgrau i doctorat ha presentat comunicacions i pòsters, molt dels quals s’inclouran com articles en la revista Àgora de salut.

Innotransfer

Innotransfer és una plataforma promoguda per la Xarxa de Parcs Científics Valencians (rePCV), amb el suport de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme de la Generalitat Valenciana.

Imaginària 2024

La XXII edició del certamen organitzat per l'UJI se celebrarà entre els dies 9 de maig i 22 de juny.

Ruta matemàtica

El propòsit és que l'alumnat pose en pràctica una part del temari i que també treballe els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Indicadors Espaitec 2023

Les 29 companyies situades a Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, han invertit 3.279.811,24€ en R+D+i, la qual cosa suposa un increment del 42% en els recursos destinats a investigació, desenvolupament i innovació.

|DANSA|Black

Dv. 26 d'abril a les 20h| 8€ ‒ Tarifa reduïda: 6€ |Oulouy| Paranimf de la Universitat Jaume I

entrades

|DANSA| La medida que nos ha de dividir