L’UJI presenta el portal web UJI ProSkills per a impulsar la formació transversal del seu estudiantat   S'oferiran cursos de «soft skills» a l'estudiantat a partir del curs 2024-2025

26/04/2024 | SCP

La Universitat Jaume I ha presentat el portal web UJI ProSkills, una aposta per completar la formació del seu estudiantat amb una oferta formativa transversal que garanteix una formació en tots els àmbits i que aporta un valor afegit, atès que permet a l’estudiantat estar preparat per a afrontar els reptes de la societat actual.

L'acte de presentació ha comptat amb la presència de la rectora, Eva Alcón, i la vicerectora d'Estudis i Formació Permanent, Isabel García, qui ha coordinat i impulsat el llançament del programa. A la presentació del portal web han assistit altres membres del Consell de Direcció; membres de la comunitat universitària (degans, vicedegans, serveis, estudiantat, etc.), i representants d'algunes entitats i empreses privades (Torrecid, Pamesa, ASCER, etc.).

Dins de l'oferta formativa de l'espai web destaquen les soft skills, un conjunt de competències sociopersonals que podran adquirir-se a través de cursos exclusius, només per a l'estudiantat, dissenyats per a respondre a les demandes laborals actuals. Aquests cursos, que s'iniciaran al començament del pròxim curs acadèmic, aborden temes crucials com el lideratge, la comunicació integral per a l'ocupabilitat, l'ètica professional i laboral, i la creativitat i la resolució de reptes.

A través d’UJI ProSkills, l’estudiantat de grau dels últims cursos i l'alumnat de màster té l'oportunitat de completar la seua formació acadèmica amb l'objectiu de créixer personalment, professionalment i socialment. A més, aquells estudiants que completen els quatre cursos oferits en soft skills obtindran un títol de microcredencial universitària en competències sociopersonals de 4 ECTS (European Credit Transfer System), amb reconeixement en tot l'àmbit europeu.

Amb el llançament d'UJI ProSkills, l’UJI consolida el seu compromís amb la formació de qualitat i la preparació del seu estudiantat. Aquesta iniciativa ratifica el compromís de l'UJI amb l'excel·lència educativa i la formació integral dels membres de la comunitat universitària.

Fotografies