03/06/2015 | SCP

Gmail
Recurs d'imatge fira-llibre-presentacions index

Fira del Llibre de Castelló

La Fira del Llibre tindrà lloc a la plaça Santa Clara del 14 al 24 d'octubre de 2021.

Recurs d'imatge presentacio-llibre-cultura-i-exili index

Publicacions de l’UJI

El Menador espai cultural va acollir la presentació del llibre «Cultura i exili. Estudis d’història i literatura», de Lluís Meseguer, Juan Luis Porcar, Adolf Piquer i Francisco Javier Vellón, dins la col·lecció «Humanitats» de Publicacions de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge publicacio-Warhol index

Publicacions de la Universitat Jaume I

L’obra se centra en la sèrie «Mort i desastre» de l'artista pop Andy Warhol, de la primera meitat de 1960, i tracta temes controversials i molt connectats amb la seua època.

Recurs d'imatge revistes-segell-fecyt index

Publicacions segell de qualitat FECYT

Set revistes publicades o coeditades per la Universitat Jaume I han aconseguit el segell de qualitat atorgat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) en la seua convocatòria de 2020.

Recurs d'imatge publicacions-lepant index

Aniversari Batalla Lepant

El catedràtic de la Universitat Jaume I de Castelló Víctor M. Mínguez va presentar la seua publicació «Infierno y gloria en el mar. Los Habsburgo y el imaginario artístico de Lepanto (1430-1700)» editada per Publicacions de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge presentacio-fiesta-arte-literatura index

«El tablado, la calle, la fiesta teatral en el Siglo de Oro»

Durant el IV Simposi Internacional «Festa, art i literatura en terres de frontera».

Recurs d'imatge publicacions-encontre-benicarlo index

Trobada editorials valencianes

Amb l’objectiu de crear un espai de debat i reflexió sobre els reptes de futur.

Recurs d'imatge premis-editorials-UNE index

Premis Nacionals d’Edició Universitària

La Universitat Jaume I opta amb set títols als XXIV Premis Nacionals d’Edició Universitària convocats per la Unió Nacional d’Editorials Universitàries Espanyoles que es resoldran el pròxim 6 de juliol en una reunió en línia.

Recurs d'imatge premis-maestrat-viu index

Premis Maestrat Viu 2021

El col·lectiu Maestrat Viu ha guardonat l’obra «Josep Francesc Boix Senmartí. El mestre que estimava la natura i la poesia (1901-1933)» d’Òscar Pérez Silvestre, publicada en 2020 per Publicacions de la Universitat Jaume I dins la col·lecció «Fundació Càtedra Soler i Godes».

Recurs d'imatge revistes-cientifiques-uji index

Revistes científiques UJI

El propòsit és promocionar l'ús responsable dels indicadors bibliomètrics

Recurs d'imatge presentacio-llibre-penyagolosa index

Presentació llibre

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i el president del Consell Social de l’UJI, Sebastián Pla, han presentat el llibre «Penyagolosa. Patrimonio de una comunidad. Entorno histórico y  valor social», obra del professor Juan Antonio García Esparza.

Recurs d'imatge 21042800 index

El llibre, mirades infinites

Darrere de cada llibre dels que ha editat la Universitat Jaume I de Castelló durant aquests 30 anys hi ha moltes persones.

Recurs d'imatge 21042000 index

Presentació del llibre "La batalla de Llevant, una victòria silenciada Guerra i revolució a Castelló (1936-1939)" de Grau Reig, Vicent

Intersindical Cultura i la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) tenen el gust de convidar-vos a la presentació del llibre. Dijous 22 d’abril, a les 19h, C. Juan de Mena, 18, de València.

Recurs d'imatge 21041900 index

Presentació virtual i presencial del llibre "Las Provincias y María Consuelo Reyna"

La trobada i col·loqui tindrà lloc el dilluns 19 d'abril a les 19.30 h. en la seu de la Fundació Mainell (Porta de la Mar 6, 8a de València), en el qual es podrà participar de manera presencial i via YouTube, sol·licitant la inscripció prèvia a través de l'email lahoraazul@mainel.org.

Recurs d'imatge revista-torre-dels-vents index

Αέρηδες-Torre dels Vents

El nou títol naix a iniciativa de l’Associació Catalana de Neohel·lenistes (Neogrec).

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions