03/06/2015 | SCP

Recurs d'imatge 24031500 index

Paloma Durán y Lalaguna guanya el Premi Isabel Ferrer de la Generalitat Valenciana en la seua XVI edició

Paloma Durán y Lalaguna, catedràtica de Dret i autora del llibre «Notas de teoría del derecho» de publicacions de la Universitat Jaume I, guanya el Premi Isabel Ferrer de la Generalitat Valenciana en la seua XVI edició.

Recurs d'imatge 24020500 index

Nou programa d'Arcàdia «La Universitat de Majors», de Salvador Cabedo»

«La Universitat de Majors», de Salvador Cabedo. Aquest programa inclou l'entrevista a l’autor d'aquesta obra i de l’actual directora de la Universitat de Majors, Immaculada Rodríguez. Dirigeix i presenta Carme Pinyana. Entrevista amb la col·laboració del periodista Ximo Górriz.

L’editorial de la Universitat Jaume I obre el primer període de presentació de propostes de publicacions anual, fins el 31 de març

Per iniciar el procés cal emplenar el FORMULARI DE PROPOSTA DE PUBLICACIÓ, on es demanen dades d'autoria i de l'obra. Si la proposta entra dins la línia editorial acadèmica i és inèdita, s’avaluarà i es prendrà la decisió que es comunicarà.

Recurs d'imatge 24012400 index

Vicent Salvador, in memoriam

El 24 de gener de 2023 es va produir el decés del professor i catedràtic de la Universitat Jaume I, Vicent Salvador i Liern. Publicacions de la Universitat Jaume I vol contribuir a preservar la memòria de les persones que han fet aportacions molt importants, i han promogut la seua difusió a través dels llibres.

Recurs d'imatge homenatge_vicentsalvador index

Homenatge a Vicent Salvador

El 7 de febrer, a les 15.30 h, a la sala de graus Germà Colón de la FCHS

Recurs d'imatge llibre-universitat-majors index

Llibre Universitat per a Majors

La Universitat Jaume I ha presentat el llibre «La Universitat per a Majors», del director honorífic d’aquest programa Salvador Cabedo, en un acte que s’ha celebrat a la Llotja del Cànem.

Recurs d'imatge publicacio-germa-colon index

Germà Colón

Es tracta d'un volum que presenta diversos escrits del professor Germà Colón Domènech, de tipologies i temes diversos, que donen compte de l’amplitud dels seus coneixements i de l’extensió dels àmbits que va abordar.

Recurs d'imatge 23121100 index

Presentada al Menador la biografia del pianista Leopoldo Querol Roso

El passat dijous 23 de novembre, al Menador, va tindre lloc la presentació del llibre «Leopoldo Querol Roso. Una vida al piano», amb la intervenció del catedràtic d’Història Antiga Juanjo Ferrer Maestro, i de l'autor, Mario Masó Agut, professor de piano i música de cambra al Conservatori Professional de Música Mestre Tàrrega de Castelló i doctor per la Universitat Jaume I, acompanyats de les editores del llibre, M. Jesús Gimeno i Carme Pinyana, en representació de la Diputació de Castelló i de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge 23120100 index

Presentació a Ca Rrevolta del llibre «Històries de vida al Castelló de la guerra i la postguerra» 3a ed. Ampliada

A l’entorn cultural del Centre Cívic de Ca Revolta, la vesprada del dijous 9 de novembre va ser l’acte de presentació de la 3a edició ampliada del llibre “Històries de vida al Castelló de la guerra i la postguerra” per part de Maribel Peris. Va estar acompanyada de la periodista i escriptora Llum Quiñonero, de l’ historiador i codirector de l’Aula Didàctica de Memòria Democràtica Juan Salazar i de Lucila Aragó de la Plataforma Acció Ciutadana contra la Impunitat del Franquisme. Per la seua part Salazar va mostrar algunes imatges, i bibliografies en connexió amb el llibre i va emfatitzar la importància de les Fonts Orals com a fonts primàries. Quiñonero es va recrear en la lectura de paràgrafs d’alguns dels testimonis del llibre.