10/02/2020 | imac
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
El CDRM-GB pretén ser un centre viu, que vaja creixent dia a dia, incorporant als recursos inicials del COREM, qualsevol contribució a la Didàctica de les Matemàtiques realitzada en el marc de la Teoria de Situacions Didàctiques, que els seus creadors vulguen aportar o compartir.
 

¿Quins recursos es poden aportar?

Aportacions de naturalesa diversa:
  • Productes públics o publicats: tesi dr postgrau, articles, llibres, actes de congressos, etc.
  • Productes d'accés públic restrigido: conferències, cursos, comunicacions, presentacions o materials no publicats, o publicats amb tirades restringides i escassa difusió.
  • Observacions i materials docents (lliçons, preparació de classes, etc.) realitzats a les escoles Michelet, pels propis mestres de les escoles i altres membres (o convidats) del COREM , etc.
  • I tots aquells materials elaborats des d'o a partir del dispositiu experimental d'observació que les escoles Michelet i la Teoria de Situacions aportaven al COREM, que els seus autors vulguen compartir amb el CRDM.

¿En quin format?

Els recursos que s'aporten, poden tenir també format divers: paper, suport digital o accés compartit amb l'enllaç corresponent als servidors on ja figuren aquests recursos.
 

¿Com fer-ho?

D'acord amb la proposta de l'investigador que aportació els recursos, el comitè científic gestionarà el tipus d'accés i consulta de les aportacions
  • Lliure accés, tant a les sales de la Biblioteca de l'UJI, com a online si el suport ho permet
  • Accés limitat només als investigadors que ho sol·liciten en el marc d'un projecte determinat, seguint les normes de consulta que el CRDM-GB té establides.