Notícies UJI- encultura

Cercar al text
De la data
Fins la data

Més de 80 esdeveniments i 6.000 assistents avalen que la cultura amb segell de l'UJI «ix revaloritzada» d'aquest període de pandèmia

03/08/2021

El SASC torna a apostar per la «cultura reflexiva i amb impacte social» en la seua agenda 2021-2022.

Les aules del Servei d'Activitats Socioculturals de la UJI instrueixen a 226 alumnes en onze propostes formatives durant el curs 2020-2021

10/08/2021

L'oferta de la UJI ha abordat diferents arts com el teatre, l'escriptura, la dansa, la música, la fotografia i les produccions audiovisuals, al capdavant de les quals es troben diversos professionals de cadascuna de les disciplines.

El Programa d'Extensió Universitària de l'UJI participa en la tercera edició de Rural Experimenta per a impulsar projectes d'experimentació i innovació en el medi rural

21/06/2021

La tercera edició de Rural Experimenta, en la qual participa el Programa d'Extensió Universitària com a coorganitzador, s'ha iniciat avui a Vilafranca amb l'objectiu d'impulsar projectes col·laboratius d'experimentació i innovació en el medi rural.

L'UJI impulsa el projecte educatiu «Ajudar és guanyar» per a conscienciar a través de l'art

03/06/2021

La Universitat Jaume I de Castelló torna a liderar un projecte educatiu en línia que pretén conscienciar a la població mitjançant l'art en les seues diferents disciplines.

L'UJI se suma a la commemoració de l'Any Berlanga i li dedicarà un monogràfic

12/06/2021

Les celebracions comencen dissabte 12 de juny de 2021, dins dels actes de l'Any Berlanga, organitzat per l'Institut Valencià de Cultura (IVC).

Notícies del PEU

17/09/2021