SASC

Recurs d'imatge 220702_jornada-vistabella index

PEU-UJI | Jornada Patrimoni | “Les persones i els patrimonis” a Vistabella del Maestrat

2 i 3 de juliol de 2022 | Amb inscripció prèvia | Casal Jove de Vistabella del Maestrat

index resums-memoriaviva12 index

Obre la convocatòria de resums per a la revista Memòria Viva 12

El Programa d'Extensió Universitària (PEU) obre la convocatòria general de resums per a la dotzena edició de la revista anual del projecte Patrimoni, Memòria Viva.

INDEX presentaciopatrimoni index

El projecte Patrimoni es mostra com a exemple de bones pràctiques a diversos graus de l'UJI

La setmana passada, Ángel Portolés, responsable del projecte Patrimoni del Programa d'Extensió Universitària de l'UJI va presentar el projecte a l'alumnat dels Graus en Humanitats i en Història i Patrimoni en l'assignatura El Paisatge com a Patrimoni.

Recurs d'imatge monografia_patrimoni index

Patrimoni PEU-UJI presenta "Persones, llocs, històries. Què penses i sents que és el patrimoni cultural?"

"Persones, llocs, històries" és el projecte que Patrimoni PEU-UJI ha coordinat en el marc de la Xarxa de la Convenció de Faro de Consell d'Europa i de l'Any Europeu del Patrimoni Cultural durant el 2018, un projecte que dóna peu a la publicació que ara es presenta.

Recurs d'imatge memoriaviva11 index

Publicada l'onzena edició de la revista «Memòria Viva» del projecte Patrimoni del PEU

«Memòria Viva» és la revista anual del projecte Patrimoni - PEU

Recurs d'imatge cronica-jpatrimoni index

El PEU celebra la XIV Jornada de Patrimoni amb la inclusió com a fil conductor

La jornada es consolida com un espai de trobada per a compartir, reflexionar, aprendre i dissenyar nous projectes patrimonials

XIV Jornada de Patrimoni del PEU des d’una perspectiva inclusiva JornadaPatrimoni-2019 index

XIV Jornada de Patrimoni del PEU des d’una perspectiva inclusiva

Obertes les inscripcions per a la Jornada del projecte Patrimoni del Programa d’Extensió Universitària (PEU) de l’UJI que celebra la catorzena edició el pròxim dia 13 de juliol a la Llotja del Cànem de Castelló, Seu de la ciutat de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge visitalalcora index

El Programa d’Extensió Universitària visita la Real Fàbrica de L'Alcora

El pròxim 15 de juny tindrà lloc la Visita Tècnica de Proximitat organitzada pel Projecte Patrimoni del PEU per a conéixer el projecte de la real Fàbrica de Ceràmica de L'Alcora (Castelló) i la seua dimensió territorial. Un conjunt que ha estat declarat Bé d'Interés Cultural i que uneix patrimoni, història, indústria i persones.

Recurs d'imatge ConvocatoriaResumsMV11 index

El PEU amplia la convocatòria de «Memòria Viva» fins a l'11 de gener

El PEU continua el procés de construcció de «Memòria Viva» 11, la revista anual del projecte Patrimoni, amb la convocatòria general de resums.

El PEU demana col·laboració per a la seua participació en el IV Congrés Internacional d'Educació Patrimonial tallerciep4 index

El projecte Patrimoni del Programa d'Extensió Universitària de la Universitat Jaume I (PEU-UJI) de Castelló (Espanya) i el Departament de Béns Culturals de la Direcció general de Patrimoni Cultural (DGPC) de Portugal participa el pròxim dia 15 de novembre en el IV Congrés Internacional d'Educació Patrimonial – CIEP4 coordinant el taller “Persones, llocs, històries. Les comunitats patrimonials de la Convenció de Faro”.

index CRONICAFARO index

El projecte Patrimoni – PEU de la UJI participa en el taller de la Convenció de Faro del Consell d'Europa “Storie, Luogui, Persone”

El projecte Patrimoni va viatjar a l'octubre de 2018 fins a Fontecchio, Itàlia, per a participar en el taller organitzat pel Consell d'Europa.

El PEU participa en les III Jornades de museus i col·leccions museogràfiques de la Comunitat Valenciana MuseuObert index

Els dies 28 i 29 de setembre a les localitats d’Aras de los Olmos i Chelva.

Convenció de Faro a Fontecchio (Itàlia)  PatrimoniPEUConvernacionFaro index

Convenció de Faro a Fontecchio (Itàlia)

El projecte Patrimoni del Programa d'Extensió Universitària de la Universitat Jaume I de Castelló ha sigut convidat a participar en el “Taller de recerca-acció de la Convenció de Faro” que tindrà lloc a Fontecchio (Itàlia).

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals