SASC

Gmail
Recurs d'imatge 240720_jornada-patrimoni index

El PEU presenta la XIX Jornada de Patrimoni amb el títol “Terra, paraula i veu”

Dissabte, 20 de juliol de 2024 | Sala de Graus Germà i Colón. Facultat de Ciències Humanes i Socials. Universitat Jaume I. Castelló.

Recurs d'imatge 240523_beca-avan index

Convocatòria de beca de col·laboració per al projecte AVAN Espais Rurals de Recerca Contemporània

El termini per a presentar les sol·licituds està obert fins al 30 de maig de 2024, inclòs.

Recurs d'imatge 240522_beques-enclau2 index

El Vicerectorat de Cultura obri la segona convocatòria de les beques Enclau-Rural dirigides als TFG 2023-24 vinculats als municipis rurals

El termini per a presentar les sol·licituds serà des de demà 23 de maig fins al 12 de juny inclòs.

Recurs d'imatge 240516_suera index

Suera acull amb èxit la trobada intergeneracional 'Entre fils' sobre patrimoni i cultura

Suera va acollir el passat divendres, 10 de maig, l'activitat. Es tracta d'un projecte de caràcter intergeneracional vinculat al medi rural.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals