Cercar al text
De la data
Fins la data

UJI-encultura impulsa la creació de la primera Escola Rural d’Emprenedoria Social que s’instaurarà a Benlloc

30/10/2019

La Universitat Jaume I i Benlloc han posat en marxa la primera Escola Rural d’Emprenedoria Social, a través de la convocatòria de projectes culturals UJI-encultura del Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals de l’UJI, amb l'objectiu de crear un espai de comunicació entre el món rural i l’urbà a través de persones emprenedores.

La Càtedra Diputació de Centres Històrics i Itineraris Culturals impulsarà enguany el projecte «Els Camins de Penyagolosa»

11/01/2019

La comissió ha aprovat un increment en la dotació del pressupost de forma que arribarà a un total de 44.000 euros.

L'UJI col·labora en l'exposició «Carles Santos» impulsada per la Fundació Caixa Castelló

16/01/2019

La vicerectora de Cultura de la Universitat Jaume I, Carmen Lázaro, i el gestor de projectes del Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) de l'UJI, han assistit a la inauguració de l'exposició «Carles Santos» a la sala Sant Miquel de la Fundació Caixa Castelló.

L’Aula Universitària UJI-Vila d’Onda tanca l’any 2018 amb un balanç positiu

17/01/2019

La Comissió Mixta de Seguiment de l’Aula Universitària UJI-Vila d’Onda s’ha reunit per a presentar la memòria de les activitats realitzades durant 2018 i aprovar la proposta d’activitats per a enguany.

L’UJI i la Fundació Caixa Castelló promouran la transferència de coneixement mitjançant projectes culturals i educatius

17/01/2019

La rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, Eva Alcón, i el president de la Fundació Caixa Castelló, José Quereda, han firmat un protocol general d’actuació entre ambdues entitats.

El Museu Pedagògic de Castelló mostra en una exposició al Menador la diversitat d'origen i la història vital dels habitants de Sant Mateu

15/02/2019

L'exposició romandrà oberta del 14 de febrer al 1 d'abril de 2019 al local del Museu Pedagògic de Castelló (sala de visitants) de l'edifici Menador espai cultural.

L’UJI obri la programació primaveral del Paranimf amb un espectacle de Dorian Wood en homenatge a Chavela Vargas

22/03/2019

Cinema, teatre, dansa, música i curtmetratges completen la cartellera.

L'UJI obri el seu nou model cultural a les propostes de la comunitat universitària

05/03/2019

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i la vicerectora de Cultura i Relacions Institucionals, Carmen Lázaro, han presentat el nou model cultural de la universitat que es desenvoluparà sota la marca UJI-encultura.

La Banda UJI participa amb La Valenciana en un concert a dues bandes a Barcelona

04/03/2019

L’agrupació universitària i la Societat Musical del País Valencià han protagonitzat un intercanvi musical a la capital catalana.

L’UJI celebra el Dia de la Dona amb jornades, presentacions i exposicions

04/03/2019

La Universitat Jaume I commemorarà la celebració del Dia Internacional de la Dona amb una sèrie d’activitats que es desenvoluparan del 7 al 10 de març.