26/06/2018 | OPI

Recurs d'imatge projecte-europeu-in2rural index

Energies renovabales per a l'ocupació

El projecte europeu In2Rural liderat per la professora d’Enginyeria Leonor Hernández va aconseguir el Diploma d’Excel·lència en la cinquena edició dels EDUManager Awards

Wycliffe K. Kipnusu investigador-marie-curie index

Primer investigador Marie Curie a l'UJI

Wycliffe K. Kipnusu s'uneix al Grup d’Òptica per a dissenyar un sensor òptic amb nanopartícules per a detectar la glucosa en llàgrima de les persones amb diabetis.

Remeb remeb index

Euromembrane 2018

La iniciativa cerca desenvolupar i validar un biorreactor de membranes ceràmiques (MBR) per a la reutilització d'aigües residuals en l'àmbit urbà i industrial.

Recurs d'imatge leds-pantalles index

Pantalles d'alta definició

L’Institut de Materials Avançats treballa en l’evolució d’aquests dispositius amb punts quàntics a fi d’aconseguir llums més econòmics i eficients.

Recurs d'imatge itc-silife index

SILIFE redueix la toxicitat de la sílice com agent cancerigen

L'ITC dóna resposta als canvis en la legislació de la sílice cristal·lina respirable, la toxicitat de la qual està tractant de reduir considerablement des del projecte europeu SILIFE.

Recurs d'imatge plastics-biodegradables index

YPACK: plàstics nets

El projecte YPACK pretén minimitzar els residus del sector a més de disminuir la petjada de carboni dels recipients i les emissions d’efecte hivernacle.

Geotec doctorat-geotec index

A-WEAR: doctorat europeu

El Grupo GEOTEC, integrant de l’Institut Universitari de Noves Tecnologies de la Imatge, ha obtingut finançament per a un nou Doctorat Europeu Conjunt (EJD) amb el projecte A-WEAR.

Recurs d'imatge nit-europea-investigacio-valenciana index

Nit Europea de la Investigació Valenciana

El programa de la província ha estat organitzat per la Universitat Jaume I, els ajuntaments de Castelló i Morella i els museus de Belles Arts i de la Valltorta

Recurs d'imatge nit-europea-investigacio index

Nit Europea de la Investigació Valenciana

La Universitat Jaume I de Castelló ha celebrat la Nit Europea de la Investigació Valenciana, impulsada per la Generalitat en més de 300 ciutats d’àmbit comunitari de més de 30 països.

Recurs d'imatge formacio-nanofluids-nanouptake index

L’UJI impulsa la formació en nanofluids per millorar els sistemes d’energia solar

La COST Action Nanouptake ha reunit experts de dotze centres pioners de l’àmbit europeu a la Universitat Politècnica de Rzeszów de Polònia