05/04/2016 | FCS

Recurs d'imatge xarxa-sanitaria index

Cooperació sanitària i acció humanitària

El Centre Polifuncional Urban de Castelló acollirà les sessions els dies 27 i 28 d'abril.

Recurs d'imatge estancia-puertorico index

L’UJI reforça la col·laboració amb universitats de Puerto Rico amb la participació de tres professores de Psicologia en activitats acadèmiques

Les professores Isabel Martínez, Eva Cifre i Isabella Meneghel del Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de l'UJI es troben realitzant una estada Sant Joan de Puerto Rico dins del programa d'estades docents breus del personal docent i investigador a Amèrica, Àsia i Oceania.

Recurs d'imatge curs-argentina index

Rosel imparteix un curs a Argentina sobre models d'equacions estructurals

El Catedràtic de Metodologia de les Ciències del Comportament de la Universitat Jaume I Jesús F. Rosel impartirà el curs de postgrau «Introducció als Models d'Equacions Estructurals» a la Universidad Nacional del Nordeste d'Argentina.

Recurs d'imatge isonomia-rotllo index

Apunta't al bon rotllo

Amb una durada de 30 hores, s'impartirà en línia del 5 d'abril al 3 de maig de 2016.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut