UJI
  • UJI

L’UJI reforça la col·laboració amb universitats de Puerto Rico amb la participació de tres professores de Psicologia en activitats acadèmiques

Les docents participen en seminaris, conferències i reunions en les universitats de Puerto Rico i Carlos Albizu
13/04/2016 | SCP

Les professores Isabel Martínez, Eva Cifre i Isabella Meneghel del Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de la Universitat Jaume I es troben realitzant una estada Sant Joan de Puerto Rico, del 3 al 14 d'abril, dins del programa d'estades docents breus del personal docent i investigador a Amèrica, Àsia i Oceania del curs 2015-2016. Les activitats dutes a terme tenen com a objectiu, d'una banda, establir contactes que faciliten la col·laboració interuniversitària i per un altre, la promoció la Universitat Jaume I i els estudis que en ella s'imparteixen. En aquesta línia s'inclouen també en l'estada activitats del programa Ambaixadors UJI.

En el cas de les professores Isabel Martínez i Isabella Meneghel, el programa inclou un seminari sobre Universitats Saludables i Benestar amb estudiants en la Universitat de Puerto Rico. Per la seua banda, la professora Eva Cifre ha impartit en el marc del programa la conferència titulada «Salut ocupacional i gènere: Som diferents, som iguals?» en la Universitat Carlos Albizu. En tots dos casos les activitats han estat dirigides al estudiantat del Mestratge en Psicologia Industrial i Organitzacional, així com al professorat.

A més, les tres professores han dut a terme activitats conjuntes com ara la participació en el «III Simposi de Psicologia de la Salut Ocupacional. Treball i Salut en Temps incerts: estressors econòmics, riscos psicosocials i resiliència» de la Universitat de Puerto Rico. A més d'aquests esdeveniments de caràcter docent, les professores tenen en la seua agenda reunions i entrevistes amb professors i estudiants de grau, màster i doctorat d'ambdues universitats i la realització d'un col·loqui obert a estudiant en la Universitat Carlos Albizu.