30/05/2019 | SASC

Recurs d'imatge NovaRuralitat19 index

2019 | III Jornades de la Nova Ruralitat

Les III Jornades d'Afirmació de la Nova Ruralitat celebraran en Benlloc els dies 10 i 11 de maig de 2019 la reunió final que suposarà el tancament d'aquesta edició.

INDEX presentaciopatrimoni index

El projecte Patrimoni es mostra com a exemple de bones pràctiques a diversos graus de l'UJI

La setmana passada, Ángel Portolés, responsable del projecte Patrimoni del Programa d'Extensió Universitària de l'UJI va presentar el projecte a l'alumnat dels Graus en Humanitats i en Història i Patrimoni en l'assignatura El Paisatge com a Patrimoni.

Recurs d'imatge FAVA2019 index

El PEU UJI col·labora, de nou, amb la tercera edició del FAVA365

El proper cap de setmana 6 i 7 d’abril, tindrà lloc a Vilanova d’Alcolea la III edició del Festival de les Arts de Vilanova d’Alcolea (FAVA365), un projecte que compta amb l’acompanyament tècnic del Programa d’Extensió Universitària de l’UJI des dels seus inicis.

Recurs d'imatge videomapping2019 index

El PEU col·labora per tercer any consecutiu en el taller de videomapping a Vilanova

L’objectiu del taller és aportar els coneixements suficients per a controlar la tècnica i donar a conéixer les diferents eines que el videomapping ofereix. A més a més, l’activitat té un plantejament expositiu, perquè els projectes resultants s’exhibiran a la mostra FAVA365.

Recurs d'imatge videojornades index

El PEU comparteix les Jornades d'Avaluació en format vídeo

El Programa d'Extensió Universitària (PEU) de l'UJI va celebrar els dies 31 de gener i 1 de febrer la seua edició anual de les Jornades d'Avaluació i va ser Vilafranca el poble que les va acollir en aquesta ocasió.

Recurs d'imatge adjudicacionscataleg2019 index

Els pobles ja poden començar a gaudir de les activitats del Catàleg Virtual

El Programa d'Extensió Universitària (PEU) de l'UJI ja ha adjudicat als pobles sol·licitants i a les empreses oferidores les activitats del Catàleg Virtual, dins del marc del projecte "La formació més prop".

Recurs d'imatge Belgrado index

El SASC viatja a Belgrad com a bon exemple de dinamitzador cultural

El Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) de l'UJI ha sigut elegit per la seua «rellevància com a dinamitzador de la vida cultural de la ciutat i província de Castelló» per viatjar a Belgrad, on ha participat en el cicle de conferències EUNIC Talks.

Recurs d'imatge CatalegVirtual2019 index

Catàleg Virtual

El Programa d’Extensió Universitària (PEU) de l’UJI obri el termini d’inscripcions per formar part del Catàleg Virtual per a l’any 2019 i anuncia alguns canvis.

Recurs d'imatge bricolatgesocial index

Seminari de participació: Bricolatge social en l’àmbit rural

El programa d’Extensió Universitària de l’UJI organitza un taller de participació al voltant del concepte de “bricolatge social” enfocat a l‘àmbit rural.

Recurs d'imatge jornadazaragoza index

El PEU mostra els seus esforços en la professionalització del sector cultural a Saragossa

El Programa d’Extensió Universitària de l’UJI ha participat en una taula rodona sobre les bones pràctiques per a la professionalització del sector cultural en la Universitat de Saragossa.

Recurs d'imatge sollicitudscataleg2019 index

Els municipis de la xarxa PEU ja poden sol·licitar activitats del Catàleg Virtual

El Programa d'Extensió Universitària obri el termini de sol·licituds per a la petició d'activitats del Catàleg Virtual, els municipis interessats poden fer les seues demandes fins al dia 13 de maig.

index xxijornadesavaluacio index

El PEU convoca les XXI Jornades d'Avaluació des d'una nova perspectiva i obertes a la participació

Recurs d'imatge monografia_patrimoni index

Patrimoni PEU-UJI presenta "Persones, llocs, històries. Què penses i sents que és el patrimoni cultural?"

"Persones, llocs, històries" és el projecte que Patrimoni PEU-UJI ha coordinat en el marc de la Xarxa de la Convenció de Faro de Consell d'Europa i de l'Any Europeu del Patrimoni Cultural durant el 2018, un projecte que dóna peu a la publicació que ara es presenta.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals