El projecte Patrimoni es mostra com a exemple de bones pràctiques a diversos graus de l'UJI

13/05/2019 | SASC

La setmana passada, Ángel Portolés, responsable del projecte Patrimoni del Programa d'Extensió Universitària de l'UJI va presentar el projecte a l'alumnat dels Graus en Humanitats i en Història i Patrimoni en l'assignatura El Paisatge com a Patrimoni.

Segons explica la professora responsable, Anabel Ejarque, l'objectiu era "explicar el projecte Patrimoni" que s'està portant a terme dins del Programa d'Extensió Universitària de l'UJI. Amb la intenció "d'explicar a l'alumnat la relació entre el contingut del Conveni de Faro, sobre el valor del patrimoni cultural per a la societat, amb la pràctica que el projecte realitza treballant amb les diferents comunitats patrimonials".

També es va presentar el projecte a l'assignatura Bones Pràctiques en el Desenvolupament Local del Grau en Gestió i Administració Pública.

Una assignatura impartida per Eugeni Trilles, qui va elegir mostrar aquest projecte al seu alumnat per ser considerat "un projecte que afavoreix la cohesió social i el creixement cultural" i així "pogueren conéixer altres projectes de desenvolupament local" que en la seua opinió és un exemple de bones pràctiques en zones rurals.

A més a més, el divendres 17 de maig, també s'explicarà el projecte com a mostra de bones pràctiques a l'alumnat del Postgrau en Cultura i desenvolupament organitzat pel PEU i la Diputació de Castelló que formarà a futures gestores i gestors culturals.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals