Prop de mig centenar d’alumnes participen en la III Olimpíada Agroalimentària i del Medi Natural a l’UJI

07/05/2018 | SCP

Al voltant de mig centenar d’alumnes de centres d’educació secundària de la província de Castelló de segon de batxillerat han participat en la tercera edició de l’Olimpíada Agroalimentària i del Medi Natural que s’ha celebrat el 28 d'abril a la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I.

Després de la prova s’ha fet un tast d’olis a càrrec de la Federació de Cooperatives Agràries i s’han lliurat els diplomes d’assistència i uns obsequis. Els tres primers classificats participaran en la fase nacional de l’olimpíada.

Enguany l’olimpíada ha comptat amb el suport de la Federació de Cooperatives Agroalimentàries, IDAI Nature, el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Graduats de València i Castelló (COITAVC) i l’acció europea COST CAMO FA1405.

L’objectiu fonamental d’aquesta prova és estimular l’estudi de les ciències de la terra i mediambientals, la tecnologia industrial i la biologia entre els joves, premiar l’esforç i l’excel·lència acadèmica, divulgar l’Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural i servir de punt de trobada entre l'ensenyament secundari i la universitat.

La Universitat Jaume I concedirà als tres guanyadors de l’olimpíada a Castelló un premi al rendiment acadèmic per al curs 2017/2018 a qui es matricule en qualsevol titulació de la seua oferta acadèmica. Així mateix, podrà incorporar-se al programa Estudia i investiga de l’UJI.

Resultats