L’UJI organitza jornades formatives preparatòries per als possibles participants en la Lliga de Debat Universitària

26/01/2022 | SCP

La Universitat Jaume I aposta una vegada més per la formació dels participants en la Lliga de Debat Universitària UJI i ofereix un curs, obert a tota la comunitat universitària, de preparació en oratòria i tècniques de comunicació. L’objectiu d’aquesta activitat és promoure la participació en la Lliga de Debat Interna de l’UJI que tindrà lloc del 28 de febrer al 4 de març de 2022 i, al mateix temps, presentar un ampli ventall de ferramentes per a millorar, enriquir el discurs i desenvolupar l’esperit crític.

L’activitat constarà de vuit sessions que es realitzaran de l’1 al 24 de febrer a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals en horari de 16.30 a 19 hores.

D’altra banda, i una vegada finalitzada la Lliga Interna, es proposarà una segona formació per a l’estudiantat escollit per a participar en la fase final de la Lliga de Debat Universitari de la Xarxa Vives que se celebrarà a la Universitat Autònoma de Barcelona del 4 al 7 d’abril. Aquesta acció pretén millorar les competències dels membres de l’equip de l’UJI i enfortir les possibilitats de guanyar en aquesta competició amb una formació específica enfocada al tema del debat d’enguany: «És necessària una indústria farmacèutica pública a la Unió Europea?».

Des de la Unitat de Suport Educatiu s’han organitzat sessions informatives els dies 26 i 27 de gener per a donar a conèixer aquesta formació.