Les proves d’accés a la universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys seran el 5 i 12 de setembre

13/05/2020 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló realitzarà les proves d’accés a la universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys els dissabtes 5 i 12 de setembre de 2020, segons l’acord de la Comissió Gestora dels Processos d’Accés i Preinscripció Universitària del Sistema Universitari Valencià. Podran presentar-s'hi les persones que ja havien realitzat la matrícula (del 3 al 21 de febrer de 2020), perquè s’ha acordat no obrir un nou període  d’inscripció.

L’estudiantat matriculat que ara ja no vulga realitzar les proves pot sol·licitar l’anul·lació de la inscripció i se li tornarà el pagament de la taxa de drets d’examen. La sol·licitud s’ha de realitzar en la universitat on estigueren inscrits. La Comissió també ha decidit que aquest estudiantat realitzarà la preinscripció universitària en la convocatòria extraordinària del mes de setembre i se li garantiran en aquest procés els mateixos drets que si l’hagueren feta en la convocatòria ordinària de juliol.

Pàgina web sobre les proves: https://www.uji.es/serveis/use/base/orientacio/majorsde/