La Facultat de Ciències Humanes i Socials de l’UJI celebra les XXV Jornades de Foment de la Investigació en modalitat en línia

16/04/2020 | SCP

La Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I ha organitzat divendres 8 de maig de 2020 les XXV Jornades de Foment de la Investigació que en aquesta edició  tindran lloc en modalitat en línia davant de l'actual situació causada per la COVID-19. L’objectiu de les jornades és fomentar l’activitat investigadora de l’estudiantat i facilitar la seua possible integració en grups d’investigació.

El programa de la jornada compta amb 58 ponències, amb presentacions des de Colòmbia, Portugal, Alemanya, França, Estats Units i diversos indrets de l'Estat. Totes les presentacions estaran a disposició del públic a l'Aula Virtual, on podran accedir totes les persones inscrites.

L’Aula Virtual estarà disponible a partir del 8 de maig a les 9 hores i, a partir de les 15 hores, s’obrirà un torn de preguntes i respostes amb xats distribuïts per sessions temàtiques perquè hi puga haver un debat entre ponents i assistents. La participació estarà oberta a qualsevol de les temàtiques per tal d'afavorir el diàleg interdisciplinari.

Així mateix, les jornades també inclouran un taller impartit per la Biblioteca de l'UJI sobre recursos bibliogràfics per a la investigació en ciències humanes i socials.

La conferència inaugural que estava prevista en el programa a càrrec de Mònica Gelambí, d'Atena Gender Consulting, s'ajornarà al mes de novembre per tal de poder mantenir-ne la presencialitat.