El 98,53% dels examinats de les PAU a l'UJI supera les proves Es tracta del major percentatge d’aprovats de la última dècada a l’UJI

18/06/2018 | SCP

El 98,53% dels estudiants presentats als exàmens de la fase obligatòria de les proves d’accés a la universitat (PAU) en la Universitat Jaume I de Castelló ha obtingut el resultat d'apte en les proves de juny de 2018.

Es tracta del percentatge més gran d’aprovats de l'última dècada a l’UJI, ja que tan sols un any, en 2014, es va aconseguir superar el 98% d'aprovats en aquesta prova. També es dóna la circumstància que la nota mitjana d’aquesta convocatòria ha sigut un 6,65, la més alta en els últims deu anys en aquesta fase del procés.

La nota d’accés a titulació més alta és d’un alumne de l’IES de Betxí, que pot arribar a tenir un 13,770 sobre 14. La nota més alta en fase obligatòria de les PAU és d’una estudiant del col·legi Madre Vedruna de Castelló, amb un 9,725. Aquesta mateixa estudiant també té la NAU més alta amb un 9,890, i podria arribar a una nota d’accés a titulació de 13,526 sobre 14.

Cal recordar que el procés de preinscripció universitària finalitza el 6 de juliol de 2018 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana per al curs 2018/2019, un curs per al qual l’UJI ofereix un total de  2.965 places en una oferta de 31 graus i el doble grau en Administració d'Empreses i Dret.

La sol·licitud de la preinscripció s’ha de formalitzar per Internet en l’adreça http://www.preinscripcion.gva.es o en la pàgina web de la Universitat Jaume I, en l’adreça http://www.uji.es. La publicació dels resultats de preinscripció es farà el 13 de juliol en la web i el 14  de juliol en premsa.

D’altra banda, la convocatòria extraordinària de les proves d’accés a la universitat es realitzarà del 3 al 5 de juliol.

L’estudiantat disposa de tota la informació dels tràmits necessaris per a dur a terme els processos d'accés, preinscripció i matrícula en el portal web nouestudiantat.uji.es