L'alumnat del Màster ELIT de l’UJI participa de nou amb èxit en el projecte Virtual Business Professional

23/05/2018 | SCP

L'alumnat del Màster Universitari en Llengua Anglesa per al Comerç Internacional / English Language for International Trade (ELIT) de la Universitat Jaume I ha pres part, per segon any consecutiu, en el Virtual Business Professional project (VBP), organitzat per la Universitat de Califòrnia del Sud i l'empresa IBM.

En aquesta edició 2017/2018 hi han participat uns 650 estudiants d'universitats dels EUA, Canadà, Alemanya, França, Finlàndia i l'Índia, juntament amb l’UJI. Un any més, tot l’estudiantat del màster ha completat satisfactòriament el projecte, que pretén millorar la visibilitat d'empreses internacionals en xarxes tecnològiques, i ha rebut el segell Collaborative Computing Scholar emès per IBM com a recompensa final a la seua tasca.

El projecte, de sis setmanes de durada, pretén introduir l'alumnat en una experiència real mitjançant l'ús de tecnologies col·laboratives i de comunicació dins d'un ambient empresarial. Amb l'ús de la plataforma virtual IBM Connections, l'estudiantat desenvolupa el seu pensament crític, capacitats comunicatives, i habilitats per al treball en equip mitjançant la planificació i el manteniment de reunions virtuals, la redacció i revisió de documents de forma col·laborativa, o l'ús d'eines de gestió. L'objectiu final és examinar, analitzar i avaluar les pràctiques externes de diferents empreses internacionals quant a la comunicació virtual i la seua visibilitat en les xarxes socials, identificant possibles recomanacions de millora, que de vegades es fan arribar a les mateixes empreses.

Màster universitari English Language for International Trade (ELIT)