Alumnat del Laude British School de Vila-real visita el Servei Central d’Instrumentació Científica de l’UJI

13/03/2018 | SCP

•  visita-scic Visita_Escolar_SCIC_18DLL08_in

FOTO: Damián LLorens

Una trentena d’alumnes de batxillerat del Laude British School de Vila-real han visitat dimecres 28 de febrer de 2018 les instal·lacions del Servei Central d’Instrumentació Científica de la Universitat Jaume I de Castelló. L’alumnat ha sigut rebut per Lourdes Chiva, coordinadora tècnica, qui els ha fet una presentació del Servei.

L’estudiantat ha conegut de la mà del personal del SCIC les aplicacions de les tècniques instrumentals, amb un recorregut pels laboratoris més representatius del SCIC, que compta amb una infraestructura instrumental avançada en el camp de la investigació experimental organitzada en seccions: ressonància magnètica nuclear, raigs X, espectrometria de masses, microscòpia, espectroscòpia molecular, anàlisi tèrmica, làsers i mesura de propietats físiques, i ciències de la vida.

La principal finalitat d’aquest servei universitari és donar suport als grups d’investigació, encara que les seues instal·lacions també estan obertes a les institucions públiques i privades i a la societat en general. Pel que fa a l’organització, es basa en les diferències entre les tècniques, però també en l’afinitat entre aquestes. Està ubicat a l’edifici d’Investigació I del campus del Riu Sec.

Web del SCIC: https://www.uji.es/serveis/scic/

Imatges de la visita