12/09/2018 | FCS

Recurs d'imatge estudiantatfcs index

L’estudiantat de Ciències de la Salut estrena la nova facultat

L’estudiantat dels tres graus que integren la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume I ha estrenat avui les noves instal·lacions del centre, que es van inaugurar el passat mes de febrer.

Recurs d'imatge appariadna index

Creu Roja presenta la APP Ariadna en la seva lluita por la cardioprotecció

La Societat Espanyola de Cardiologia (SEC), la Fundació Espanyola del Cor (FEC) i Creu Roja han creat una aplicació mòbil, Ariadna, en la qual un mapa col·laboratiu geolocaliza el desfibril·lador (DEA) més proper.

Recurs d'imatge noticiarafa index

El professor Rafael Ballester participa en el programa «La aventura del saber»

El professor Rafael Ballester Arnal, catedràtic de Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic, ha participat en el programa La aventura del saber (La 2, RTVE) dins de l’espai «La universidad responde», on ha contestat la pregunta: «És el dol una patologia?».

Recurs d'imatge uji_saludable index

El programa UJI Hàbitat Saludable participa en la Fira de la Salut de Nules un any més

La Universitat Jaume I de Castelló ha participat en la VII Fira de la Salut de Nules, emmarcada en la celebració de la Setmana de la Salut i la Gent Gran.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut