El programa UJI Hàbitat Saludable participa en la Fira de la Salut de Nules un any més

03/10/2018 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló ha participat en la VII Fira de la Salut de Nules, emmarcada en la celebració de la Setmana de la Salut i la Gent Gran.

Dins del programa d'activitats, el projecte UJI Hàbitat Saludable va comptar amb un punt d'informació i sensibilització en el qual, a més de conscienciar les persones participants sobre la importància de mantenir estils de vida saludables, va donar a conèixer tot el treball que es realitza en aquest àmbit des de l’UJI.

En aquest context, es va difondre la labor assistencial que es realitza des de diferents serveis de l’UJI com el Servei d'Assistència Psicològica o Salusex-Unisexsida, així com les activitats promogudes des del Servei d'Esports o el Programa d'Igualtat. D'igual forma, es va difondre la labor realitzada des de la Universitat per a Majors. Així mateix, es va divulgar informació sobre les propostes formatives que, des dels diferents graus, postgraus i màsters, ofereix l’UJI en l'àmbit de la salut.

L'ocasió també es va aprofitar per intercanviar aprenentatges i inquietuds amb altres organitzacions i institucions del sector, així com amb els representants del Departament de Salut Pública de la Generalitat Valenciana i Antonio Romero, regidor de Sanitat i Persones Majors de l'Ajuntament de Nules.

Així, una vegada més, es va evidenciar el compromís que des de la Universitat es manté amb la cura de la salut i el benestar de la població.