L’UJI ofereix un curs online sobre l'aplicació de la intel·ligència emocional a les vendes

11/01/2016 | SCP

«Intel·ligència emocional: Vendre amb creativitat» és el títol del curs organitzat pel Centre d'Estudis de Postgrau i Formació Continuada del 25 de gener al 29 de febrer de 2016 amb el propòsit de facilitar a l'alumnat les eines necessàries per contactar no només amb les seves pròpies emocions, sinó també per mostrar empatia amb situacions externes.

La formació, dirigida per Iluminada Vallet i Ángel del Castillo, professorat del Departament d'Administració d'empreses i Màrqueting de l’UJI, es realitzarà en línia, de manera que l’estudiantat pot realitzar-ho amb comoditat des de qualsevol punt. L'avaluació es realitzarà de forma contínua sobre els conceptes presentats, debatuts i practicats durant el curs.

Està destinat a l'alumnat i professionals que desitgin acte conèixer-se i explorar l'àmbit comercial offline i online a través de la intel·ligència emocional d'una forma creativa. El programa inclou cinc temes: intel·ligència emocional; màrqueting i intel·ligència emocional; la publicitat. Una emoció intel·ligent; intel·ligència creativa; de la intel·ligència emocional al disseny de marca; i èxit o fracàs. Limitacions en les vendes intel·ligents.

Informació i matrícula