29/01/2021 | OPEI

Recurs d'imatge projecte-dynamo-EIC-PATHFINDE index

Projecte DYNAMO

«L'objectiu de DYNAMO és arribar a aqueix control extraordinari de la imatge generant una espècie de "micro-terratrèmols" que deformaran la llum quan es reflectisca en les superfícies», explica Daniel Torrent, investigador principal del projecte.

Recurs d'imatge info-day-itc index

InfoDay ITC: Sostenibilitat al sector ceràmic

Presentació de les claus i iniciatives que s'estan duent a terme en l'actualitat per a ajudar a potenciar la sostenibilitat en el sector industrial ceràmic. Aquesta activitat s'emmarca en les accions de difusió del projecte europeu LIFE HYPOBRICK.

Recurs d'imatge mednight index

MEDNIGHT

La Universitat Jaume I se suma a universitats i centres d'investigació mediterranis per a celebrar la Nit Mediterrània de les Investigadores. A aquest efecte, en l'Àgora universitària s'oferirà un complet programa d'activitats per a tots els públics.

Recurs d'imatge app-benestar-emocional-ecoweb index

ECoWeB: Benestar emocional

Dotze institucions participen en el projecte europeu ECoWeB finançat per la Unió Europea.

Recurs d'imatge previa-mednight index

MEDNIGHT 2021

El consorci format per 13 entitats d'Espanya (Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia), Grècia i Xipre celebrarà la MEDNIGHT el 24 de setembre de 2021.

Recurs d'imatge video-peroxis index

Pròxima generació de detectors de raigs X

El projecte finançat amb fons europeus del programa H2020 té com a principal objectiu desenvolupar raigs X d'alta sensibilitat que permetran millors diagnòstics i tractaments per a optimitzar els resultats de l'atenció mèdica.

Recurs d'imatge projecte-iways index

iWAYS: Desenvolupament industrial sostenible

L’estudi provarà tres solucions per a augmentar l’eficiència: la condensació dels gasos de fuita, el tractament de l’aigua i la valorització dels residus.

Recurs d'imatge certamen-contes-mednight index

Contes sobre ciència

Els relats seleccionats es representaran en hospitals, residències d'ancians i centres d'acollida de migrants. La temàtica ha d'abordar algun aspecte científic relacionat amb el Mediterrani.

Recurs d'imatge captura-eficient-carbono index

Projecte 3DPILcat

La doctora Marcileia Zanatta de l’Institut de Nanoestructures, Nanomodelatge i Nanofabricació (i3N) portuguès ha guanyat el projecte en concurrència competitiva i el desenvoluparà durant dos anys a l’UJI.

Recurs d'imatge inauguracio-horitzo-europa index

Conferència de llançament del Programa Horitzó Europa

La rectora de l'UJI, Eva Alcón, i la directora general de l'Ivace, Julia Company, han sigut les encarregades d'inaugurar la trobada en la qual han participat prop de 500 persones.

Recurs d'imatge optimus-prime index

Cultius més tolerants i sostenibles

L’objectiu és fer front a les dificultats que el canvi climàtic pot provocar en l’aprofitament dels recursos naturals per a la producció agrària i que també pot afectar a una major incidència de plagues.

Recurs d'imatge itc-orange-bat index

ORANGE.BAT

La planta pilot a gran escala prevista es desplegarà prop de Castelló, en un dels clústers industrials ceràmics més importants d'Europa, que concentra el 95% de la indústria ceràmica d'Espanya i el 33% de les emissions de CO₂ de la regió.

Recurs d'imatge ethna-investigaci-responsable index

Cap a una investigació més responsable

«Els resultats constitueixen una base essencial per a progressar en el nostre objectiu de desenvolupar una estructura de governança que es caracteritze per la transparència, la participació i la corresponsabilitat», ha afirmat Elsa González de l'UJI.

Recurs d'imatge projecte-forge-itc index

FORGE: Nous recobriments

Coordinat per l'empresa italiana MBN NANOMATERIALIA SPA, compta amb 13 participants de diferents països europeus.

Informació proporcionada per: Oficina de Projectes Europeus i Internacionals