26/06/2018 | OPI

Recurs d'imatge ERC index

No-LIMIT: cèl·lules solars

El professor Iván Mora Seró ha aconseguit la primera Consolidator Grant del Consell Europeu d’Investigació (ERC) de dos milions d’euros.

Equip nanotears index

La glucosa en una llàgrima

El projecte «Nanotears» del Grup de Recerca d'Òptica es desenvolupa en col·laboració amb l'Hospital General Universitari de Castelló i l'empresa BQ, a més de comptar amb el finançament del programa europeu Horitzó 2020.

Recurs d'imatge nanouptake index

Nanofluids i eficiència energètica

La iniciativa NanoUptake ha organitzat la trobada pionera en col·laboració amb la Universitat de Lisboa en la qual han participat investigadors de 24 països.

Recurs d'imatge remeb-euromat index

REMEB en Euromat

El professor Enrique Sánchez, del ITC-UJI, representa a aquest consorci de REMEB en aquest esdeveniment internacional que té lloc cada dos anys des de 1989.

Projecte SILIFE (ITC-UJI) itc-silife index

Reduir toxicitat de la sílice

El projecte, impulsat pel Programa LIFE, ha començat ja les proves industrials en diferents sectors per a garantir al màxim la seguretat en els entorns laborals exposats a la SCR (sílice cristal·lina respirable).

ECoWeB: trastorns mentals

Dirigit al desenvolupament de solucions basades a les tecnologies de la informació i la comunicació per a la prevenció i millora dels trastorns mentals en població adolescent i d'adults joves.

REMEB meeting Murcia remeb-murcia index

Biorreactor de membranes

El consorci visita el bioreactor de membranes REMEB en l'estació depuradora d'aigües residuals d'Aledo, Murcia.

ICare-CORE icare-core index

I-CARE: benestar emocional

El programa d'entrenament gratuït i autoaplicat permet aprendre noves habilitats i fortaleses per a afrontar els trastorns adaptatius i altres trastorns emocionals.

Recurs d'imatge sunflowers index

Materials fotovoltaics menys tòxics

Sunflower ha facilitat la fabricació industrial de cèl·lules solars més eficients i econòmiques amb dissolvents no halogenats que eviten la contaminació.