08/02/2017 | IUPA

Recurs d'imatge citricos-sostenibles index

«Citrus farmers, water savers»

La Universitat Jaume I i Coca-cola han presentat el projecte que té com a objectiu reduir el consum d'aigua i els impactes ambientals.

Recurs d'imatge expedicio-antartida index

El catedràtic de l’UJI Félix Hernández participa en una expedició a l’Antàrtida

El professor Félix Hernández de l'UJI està participant en una expedició antàrtica en el marc del projecte «Xenobiòtics a les illes Shetland del Sud, Antàrtida».

Visita planta Reciplasa visita-reciplasa index

Visita planta reciclatge Onda

Durant la visita, dirigida a estudiantat de màster i doctorat de l'UJI, el director de Reciplasa, Fernando Albarrán, ha explicat els processos de recuperació dels residus urbans que tenen lloc a la planta.

Càtedra Reciplasa UJI- Ecofira 2017 ecofira-reciplasa index

Gestió sostenible de residus

Els participants han explicat les gestions que realitzen els municipis, els tractaments associats o les taxes que s'aplicaran en els abocadors.

Recurs d'imatge substancies-psicoactives index

Noves substàncies psicoactives

La responsable del servei d'anàlisi d’ABD Energy Control ha participat en una jornada de l'Institut Universitari de Plaguicides i Aigües de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge catedra-reciplasa index

Càtedra Reciplasa de l'UJI

La Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans de la Universitat Jaume I ha presentat dimecres 1 de març de 2017 la memòria de les activitats realitzades durant el seu primer any de vida.

Virginia Pérez, Raquel Ramos, Félix Hernández i Jose María Sánchez reciplasa-soria index

Col·laboració Reciplasa-CIEMAT

El director de la càtedra, el professor de Química Analítica Félix Hernández, ha realitzat una visita al Centre de Desenvolupament d'Energies Renovables (CEDER).

Informació proporcionada per: Institut Universitari de Plaguicides i Aigües