Taula rodona de Càtedra Reciplasa: "Gestió sostenible dels residus urbans. El valor de la basura"

22/11/2017 | IUPA

El pròxim día 29 de Novembre a les 10.00h, la Càtedra RECIPLASA de Gestió de Residus Urbans, de l’UJI, organitzarà una taula rodona en el marc d’Ecofira, Fira Valencia. Aquesta taula serà la segona del Cicle: “Gestió sostenible dels residus urbans. El valor de la basura”

El moderador de l’acte serà el director de la Càtedra, Professor Félix Hernández, responsable del grup d’investigació Química Analítica i Salut Pública, pertanyent a l’Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA).

L’acte consistirà de 2 parts: Primer, els 4 ponents convidats realitzaran una exposició de 15 minuts cada una, per introduir els aspectes més rellevants sobre el tema tractat. Després d’una pausa, tindrà lloc la taula rodona, un debat àgil, afavorit per la presentació prèvia de qüestions plantejades pels propis ponents. Les respostes per part dels ponents, limitades a un temps màxim de 4-5 minuts, amb l’objete d’afavorir el debat i la participació del major nombre possible d’assistents a la Jornada. En el arxiu adjunt es pot consultar el programa de la taula rodona en detall.

També es podrà visitar el stand instal·lat per Reciplasa en Fira Valencia (stand B-60)

Lloc de celebració taula rodona:

29 de Novembre, 10h. SALA 4C del Centre d’Esdeveniments de Fira Valencia. Duració estimada 3h

La jornada es gratuïta, previ registre mitjançant l’enllaç: https://goo.gl/MfGjUu

Informació proporcionada per: Institut Universitari de Plaguicides i Aigües