Campanya de captació de fons contra la COVID-19 Perquè en moments excepcionals necessitem accions extraordinàries

El 18 de setembre de 2020 va finalitzar amb èxit la Campanya #SomUJIcontraCOVID, la primera campanya de micromecenatge impulsada per l'UJI, recaptant 73.200 euros gràcies a la solidaritat de 440 donacions, 425 de particulars i 15 aportacions d'entitats i empreses.

El 45% dels fons recaptats (32.600 euros) van ser de donacions particulars, amb una mitjana de 150 euros per donant, mentre que el 55% restant (40.600 euros) van ser aportacions d'empreses mecenes, col·laboradores i entitats donants. Cal destacar que el 34% de les donacions van ser realitzades per la comunitat universitària de l'UJI (PDI, PAS i alumnat) i el 66% restant per entitats i persones externes.

Moltes gràcies a tots i totes per la col·laboració en la Campanya #SomUJIcontraCOVID, no sols als donants, mecenes i col·laboradors que apareixen el Mur de donants, sinó també a les persones que van ajudar a la difusió de la Campanya, alguns a través de vídeos de suport, o als mitjans de comunicació que van col·laborar difonent-la amb articles o reportatges específics.

Ja hem aconseguit
gràcies al suport de 0 donacions

Som UJI contra la COVID-19.
Tu també hi sumes. Fes-te'n donant

Dona ara

Bautista