El Grup de Patrimoni de Sot de Ferrer es reactiva amb l'acompanyament del Programa d'Extensió Universitària (PEU)

10/07/2023 | SASC

Representants del Grup de Patrimoni de Sot de Ferrer i el Programa d'Extensió Universitària de l'UJI han iniciat una sèrie de reunions amb l'objectiu de reactivar aquest col·lectiu, que forma part del projecte de voluntariat 'Sot en marxa' i que té com a objectiu posar en valor la cultura i el patrimoni local, en col·laboració amb agrupacions i persones interessades del municipi. La iniciativa forma part dels processos d'acompanyament que realitza la Universitat Jaume I a través del PEU.

En concret, han sigut dos les reunions. La primera trobada, que va tenir lloc el mes de maig passat, va ser una primera presa de contacte a partir de la qual es van fixar noves col·laboracions per a desenvolupar els pròxims projectes. En aquest sentit, el grup de Patrimoni de Sot de Ferrer vol aprofitar la celebració del 30 aniversari de l'Asociació de Jubilats i Jubilades de la localitat, que tendrà lloc l'any vinent 2024, per a desenvolupar un projecte que vincule les diferents associacions, col·lectius locals i persones interessades.

La segona reunió va servir per a establir accions per a consultar i implicar l'Associació de Jubilats i la resta de col·lectius, a més d'establir un calendari de treball. Així, el mes de setembre es realitzarà un balanç del feedback rebut i es planificaran les pròximes accions que culminaran al setembre de 2024 amb la celebració del 30 aniversari del col·lectiu de jubilats.

Amb aquest repte com a meta, els responsables del grup de Patrimoni treballaren de manera conjunta amb el PEU, qui s'encarregarà de realitzar l'acompanyament en aquest procés a través de Marina Guedón, qui ha participat en les reunions prèvies, juntament amb Ángel Portolés, en representació de l'UJI.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals