Redes son amores. Estratègies per vincular els projectes locals en l’aula PEU

02/05/2023 | SASC

Com podem acostar els nostres projectes culturals a l'aula? Quines estratègies per a vincular les pràctiques i coneixements culturals que estem desenvolupant en el dia a dia del nostre grup cultural local amb l'escola, institut o universitat més pròxima? Quins elements hem de considerar perquè la col·laboració permeta el desenvolupament de futurs nous projectes? Existeixen límits?

Redes son amores és l'espai de trobada periòdica dels col·lectius, grups i persones que formen part de la xarxa i se senten vinculats amb el Programa d'Extensió Universitària PEU de la Universitat Jaume I. Té com a objectiu enfortir i ampliar les relacions entre les persones que fan possible aquesta xarxa.

El pròxim 9 de maig tindrà lloc a la Universitat Jaume I una jornada monogràfica de Redes son amores per a tractar, des de les pràctiques, estratègies per a compartir els projectes culturals locals amb l'àmbit formal de l'educació. Aquesta jornada sorgeix a iniciativa plantejada per la comunitat patrimonial de Penyagolosa i es podrà participar tant de manera presencial com virtual.

Programa
9 de maig. Universitat Jaume I. Facultat de Ciències Humanes i Socials. Sala de Graus Germà Colón Domènech (HC0114FR)

10 h. Benvinguda
10.10 h. Presentació
10.15 h. Noel Manzanares Juan. Directora del CEIP Francisco Grangel Mascarós de l'Alcora i Coordinadora del projecte intercentres local d’educació patrimonial i comunitària la Reial Fàbrica de l'Alcora.
10.45 h. Rafa Tormo. Artista visual. Comissari i Director del projecte AVAN.

11.30 h. Pausa Café

12.00 h. Estratègies per a vincular els projectes a l'aula

13.00 h. Conclusions

Places limitades. Matrícula gratuïta.

Informació i matrícula (presencial o virtual): peu-uji@uji.es

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals