Jornada “La Guia de bones pràctiques PEU UJI: implementació i avaluació”

SASC

La jornada “La Guia de bones pràctiques PEU UJI: implementació i avaluació” reflexiona sobre la importància de desenvolupar un pla de treball territorial

El Programa d’Extensió Universitària (PEU) de la Universitat Jaume I continua amb  el projecte de disseny i desenvolupament d’una Guia de Bones Pràctiques emmarcades en el territori rural de la província de Castelló.

La segona jornada porta per títol “La Guia de bones pràctiques PEU UJI: implementació i avaluació” i es planteja mitjançant la participació de tota una sèrie d’experts i expertes en els diversos àmbits temàtics del Programa d’Extensió Universitària.

Jornada “La Guia de bones pràctiques PEU UJI:  implementació i avaluació”.
Dimarts, 12 d’abril de 2022. De 10 a 13 hores. Universitat Jaume I. Facultat de Ciències Humanes i Socials. Sala de Graus.

10.00 - 11.00 h. Bloc “Art i creació contemporània”
Rafael Tormo. Artista multidisciplinar i coordinador del projecte AVAN PEU UJI
Eugeni Trilles. AODL del municipi de Vilanova d’Alcolea i membre del Festival de les Arts de Vilanova d’Alcolea - FAVA365.

11.00 - 12.00 h. Bloc “Patrimoni cultural”
Roberto Ramos. Tècnic a Multilateral (Huesca)
Ángel Portolés Górriz. Tècnic PEU UJI.

12.00 - 13.00 h. Bloc “Desenvolupament social i cultural”
Anna Agustí. Tècnica del projecte Penyalab (Vistabella del Maestrat)
Anabel Ejarque. Tècnica AODL. Ajuntament de Forcall.
Cyrille Larpenteur. Heterotopia Centre d’Estudis i d’Innovació per a la participació

Més informació i matrícula a la jornada: peu-uji@uji.es

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals