El PEU inicia un nou projecte de col·laboració amb Villores per posar en marxa l'Espai Social l'Espardenya

27/05/2021 | SASC

El Programa d'Extensió Universitària de la Universitat Jaume I inicia una nova col·laboració amb Villores a través de la firma d'un conveni que té com a objectiu establir aliances per a treballar en processos de desenvolupament sociocultural, punts de trobada per dissenyar propostes adaptades a les necessitats de la població, generar col·laboracions, detectar necessitats i buscar respostes conjuntament.

L'objecte del conveni es materialitza en un procés participatiu entre veïnes i veïns de Villores per proposar accions de recuperació i conservació de patrimoni natural i cultual per dinamitzar i donar contingut al nou edifici «Espai Social l'Espardenya». Un seguit d'accions que comptaran amb l'acompanyament tècnic per part d'Heterotopia - Centre d'Estudis i d'Innovació per a la Participació a través del PEU.

El projecte ha començat amb el llançament d'un primer qüestionari per a copsar l'interés de la població i s'ha organitzat una primera reunió telemàtica on tothom ha tingut l'oportunitat de plantejar les seues primeres idees. Heterotopia ha sigut l'encarregada de fer la recollida i agrupació de les dades i pròximament s'organitzarà una reunió presencial.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals