L’èxit de les microformacions per a agents socioculturals oferides pel PEU possibilita una segona edició

18/05/2020 | SASC

L’èxit de les dues microformacions que ha llançat el Programa d’Extensió Universitària (PEU)  de la Universitat Jaume I (UJI) a través de la Xarxa Nova Ruralitat i en col·laboració amb l’Ajuntament de Benlloc, el projecte ERESS i Labora ha possibilitat una segona edició.

De la mateixa forma que en la primera edició, els cursos estan dirigits als agents socioculturals de les comarques de Castelló que treballen al territori rural amb la finalitat de donar resposta a les seues demandes.

En els cursos «Economia Social en el Medi Rural» i «Medi Rural i Resposta als Reptes Econòmics Globals», s’adquiriran coneixements sobre innovació social, economia circular, gestió d’equips, participació ciutadana, gestió de conflictes, compra pública responsable o finançament alternatiu per a projectes socials i ambientals, entre altres.

La microformació de la que s'obri la segona edició és la d'«Economia Social en el Medi Rural» i s’impartirà en línia, amb una duració de 10 hores i serà tots els dimarts de 9 a 10 hores a partir del 26 de maig. Les persones interessades poden fer la matrícula a través d’aquest assistent inscripció fins al dia 25 de maig.

Així mateix, seran els formadors del centre (Verónica Martínez, Salvador Pérez, Ismael Ábel, Joan Arjona i Raúl Contreras) els encarregats d’impartir els cursos, que estan finançats per la Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Benlloc i dirigits per Xavier Ginés (Servei d’Activitats Socioculturals de l’UJI) i Raúl Contreras Comeche (Centre ERESS - Ajuntament de Benlloc).

Més informació ací.

Telèfon: 964 20 50 04