Publicada la dotzena edició de la revista “Memòria Viva” del projecte Patrimoni del PEU

03/11/2020 | SASC

El projecte Patrimoni del Programa d’Extensió Universitària de la Universitat Jaume I (PEU UJI) ha publicat l’edició número 12 de la revista anual Memòria Viva, una publicació que recull articles sobre els projectes i experiències de les comunitats patrimonials o grups locals i les recerques externes presentades i seleccionades en la convocatòria anual d’articles.

L’edició número 12 d’aquesta revista s’ha presentat en la XV Jornada de Patrimoni celebrada els dies 30 i 31 d’octubre i ja està disponible en versió digital a l’apartat “Publicacions” del nostre web.

Concretament, la revista consta de tres parts. “Projectes en el territori” és la primera part i està formada per sis articles escrits per membres de la xarxa PEU, entre ells es parla del projecte Encontres Perifèrics o de l’experiència d’Almedijar Vive contra el despoblament.

La segona part “En profunditat” emmarca els textos de Ruth Marañón Martínez i Stella Maldonado sobre els patrimonis perduts i els patrimonis en xarxa. Finalment, la part d “Recerques” aglutina altres tretze ressenyes seleccionades a través de la convocatòria anual d’articles.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals