El PEU llança dos cursos de formació per a agents socioculturals

12/03/2021 | SASC

El Programa d’Extensió Universitària (PEU)  de la Universitat Jaume I (UJI) llança a través de la Xarxa Nova Ruralitat i en col·laboració amb l’Ajuntament de Benlloc, el projecte ERESS i Labora dos microformacions dirigides als agents socioculturals de les comarques de Castelló que treballen al territori rural amb la finalitat de donar resposta a les seues demandes.

En aquests cursos "Economia Social en el Medi Rural" i "Medi Rural i Resposta als Reptes Econòmics Globals", s’adquiriran coneixements sobre innovació social, economia circular, gestió d’equips, participació ciutadana, gestió de conflictes, compra pública responsable o finançament alternatiu per a projectes socials i ambientals, entre altres.

Les microformacions s’impartiran online, tenen una duració de 10 h cadascuna i seran tots els dimarts de 9:00h a 10:00h a partir 19 de maig. Les persones interessades poden fer la matrícula a través d’aquest assistent inscripció fins al dia 18 de maig.

Així mateix, seran els formadors del centre (Verónica Martínez, Salvador Pérez, Ismael Ábel, Joan Arjona i Raúl Contreras) els encarregats d’impartir els cursos, que estan finançats per la Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Benlloc i dirigits per Xavier Ginés (Servei d’Activitats Socioculturals de l’UJI) i Raúl Contreras Comeche (Centre ERESS - Ajuntament de Benlloc).

Més informació ací.

Telèfon: 964 20 50 04