El PEU conclou les Jornades d’Avaluació 2018 amb una sessió de tancament i valoració del nou model

13/06/2019 | SASC

El programa d'Extensió Universitària de l'UJI conclou les Jornades d'Avaluació – celebrades a Vilafranca els dies 31 de gener i 1 de febrer de 2019 – amb una sessió de tancament que té l'objectiu de rematar algunes de les accions que es van posar en marxa en les jornades.

La sessió va començar amb la visualització d'un petit vídeo resum de les Jornades d'Avaluació per refrescar les idees i com a recordatori de les accions que es van desenvolupar allí.

A continuació, Neus Lozano, qui va ser encarregada de l'organització i realització de l'activitat "Benvolguts i benvolgudes... qui som?" - una de les dinàmiques participatives que es van realitzar a Vilafranca - va presentar el seu projecte artístic per contextualitzar la dinàmica en el marc de les jornades. Va ser a partir de la seua explicació quan va sorgir un interessant debat sobre el format de l'acció i com va influir a cadascuna de les persones assistents.

Un altre dels temes que es va tractar en la sessió de tancament va ser la presentació del treball de recopilació i buidatge de les fitxes de l'activitat "Perfils en construcció". També es van plantejar algunes accions com a proposta per a dotar de valor aquesta informació.

Per finalitzar la sessió de tancament, es va tractar un dels temes més importants, la valoració del nou model de "Jordanes d'avaluació" que es va encetar a Vilafranca i que canvia totalment la dinàmica que s'havia utilitzat fins ara. Entre les conclusions, es va assenyalar la necessitat de mantenir els dos models, tant la part més crítica d'avaluació de les accions i activitats del Programa d'Extensió Universitària, com la posada en marxa de diversos espais per compartir aspectes més personals. A més a més, es van proposar noves idees per a la propera convocatòria.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals