XVI Trobada dels Pobles del Parc Natural de la Serra d’Espadà

Títol: XVI Trobada dels Pobles del Parc Natural de la Serra d’Espadà
Lloc: Tales
Hora: a partir de les 9 hores
Entitat: Territori Espadà (Parc Natural de la Serra d'Espadà - Universitat Jaume I)

Breu descripció:

El pròxim 29 de setembre tindrà lloc la XVI Trobada dels Pobles del Parc Natural de la Serra d’Espadà en el municipi de Tales.

La trobada reuneix els 19 municipis del parc natural i està formada per una àmplia varietat d'activitats i espais des dels quals es poden conèixer millor els valors de la serra. Aquest projecte compta amb l'acompanyament tècnic del projecte Patrimoni (PEU) de la Universitat Jaume I.

L'edició d'enguany de la trobada és molt especial. El seu disseny és fruit del treball de tot un grup de persones que han participat en les diferents minitrobades que s'han anat celebrant al llarg de l'any. El resultat d'aquest procés participatiu, integrat en el projecte Territori Espadà, fa que en la trobada estiguen presents, de manera encara més activa, les associacions i grups culturals locals i els artesans que treballen i ofereixen productes de la serra i el seu entorn com a valor afegit.

El dia 19 a partir de les 17 hores, Territori Espadà es reunirà a Tales per a tancar els últims detalls de la trobada i presentar les activitats i espais dissenyats.

Més informació i detalls de la XVI Trobada i de Territori Espadà en el seu blog:

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals